4.6.22

Άσκηση ευγνωμοσύνης #51 ξεβολέματος #31 Άνδρος & Paul

Ζω μια διαρκή πενθήμερη.
Οι αισθήσεις μου θα εκραγούν.
Φοράω ορειβατικά σανδάλια, κοκτέιλ φόρεμα, κόκκινο κραγιόν και δαντελένιο μαύρο σακάκι.
Χωρίς μακιγιάζ, χωρίς χτένισμα.
Ο αέρας φυσάει πάνω από τα κεφάλια μας άγρια, αρχοντικά και νοσταλγικά.
Βλέπω το φεγγάρι, το σκοτεινό όγκο του βουνού, τους φοίνικες της πισίνας, ακούω τα καμπανάκια, τα μαντάρια, την κιθάρα των 90s και ζω παρόν και παρελθόν μαζί.
Τρώμε, γελάμε, κολυμπάμε, σχολική εκδρομή.
Αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο να λάμψει όσο θέλει.
Είμαι γεμάτη.
Είμαι ευτυχισμένη.
Ο Paul χτες, γείτονας καλός, τον επισκέφτηκα για ένα πάρτυ γελώντας, χορεύοντας και χοροπηδώντας για δύο ώρες.
Έξαψη.
Διερύνομαι να χωρέσω την ευτυχία.
Ευχαριστώ εμένα που βγαίνω κι άλλο από ξεβολέματα.
Θα βάλω και την αγάπη στο παιχνίδι.
Το και.
Σιγά σιγά.
Καληνύχτα καλοκαίρι!
Είμαι εσύ.
Πάμε να κοιμηθούμε, έχουμε κι άλλη μέρα αύριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: