1.6.22

Άσκηση ευγνωμοσύνης #50 ξεβολέματος #30 Μύκονος

Όλη η Μύκονος.
Όλη η εμπειρία.
Ένα τεράστιο out of the comfort zone.
Μια τεράστια κατάκτηση.
Μια λάμψη της αυθεντικότητας, του αυθορμητισμού και η επιβεβαίωσή τους.
Κάπου έγραψα ότι αν ήθελα να κάνω κάτι χωρίς κάποιο κόστος ήταν να είμαι και σταρ.
Στο νησί αυτό ήμουν μια αυθόρμητη σταρ.
Και μου το αναγνώριζαν, φαινόταν.
Μου έκαναν ξεναγήσεις, με ζητούσαν για επαγγελματικές φωτογραφίσεις, σχολίαζαν το στυλ μου, τον τύπο και την προσωπικότητά μου και εγώ απλά ήμουν ο εαυτός μου.
Γνώρισα ανθρώπους με τη δική τους λάμψη, το δικό τους σταριλίκι και ταιριάζαμε, ένιωθα οικεία.
Έγινα, ένιωσα ντόπια.
Η Μύκονος είναι δική μου.
Μπορεί και άλλων.
Αλλά σίγουρα και δική μου.
Την ξέρω καλά, την έψαξα και την αγάπησα.
Έχει τη φυσιολατρία και την αισθητική της πολυτέλειας σε ισορροπία.
Και το Μάιο ο κόσμος δεν παρασιτεί, είναι εκεί για να διακοσμεί, όχι να κατακρεουργεί.
Κάποια στιγμή θα σας συστήσω τη δική μου Μύκονο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: