11.4.22

Θυμός, φόβος, όριο

Είμαι θυμωμένη γιατί δε μου δίνεις χρόνο να μιλήσω για τις ανάγκες μου.
Φοβάμαι ότι δεν υπάρχω για σένα.
Όριο:
Όταν σου εκφράζω τα όρια μου και εσύ τα προσπερνάς στην κουβέντα χωρίς να τα ακούσεις ή μου επιτίθεσαι προσωπικά ή με ερμηνεύεις, νιώθω θυμό. Θέλω να σταματήσεις να το κάνεις και να μου δώσεις χρόνο να μιλήσω για αυτά.

Είμαι θυμωμένη γιατί δεν κάνεις την αυτοκριτική σου και κατηγορείς αποκλειστικά εμένα.
Φοβάμαι ότι δεν είμαι τόσο σημαντική για σένα, όσο ο εαυτός σου.
Όριο:
Όταν εκφράζω κάτι για σένα, χωρίς να σε προσβάλλω, αλλά σε ενοχλεί και μου επιτίθεσαι προσωπικά ή με ερμηνεύεις, νιώθω θυμό. Θέλω να σταματήσεις να το κάνεις. Αντ'αυτού μπορώ να ακούσω τι έχεις να πεις χωρίς να αναφέρεσαι καθόλου σε εμένα.

Είμαι θυμωμένη γιατί ο μόνος τρόπος να ικανοποιήσω τις ανάγκες μου είναι να φύγω από εσένα.
Φοβάμαι ότι δε με αγαπάς τόσο για να με κρατήσεις.

Είμαι θυμωμένη για όσα μου είπες.
Φοβάμαι ότι δε με καταλαβαίνεις σαν άτομο.

Είμαι θυμωμένη γιατί σπάνια μου εκφράζεις τη χαρά σου, ενώ συχνά μοιράζεσαι στενάχωρα πράγματα.
Φοβάμαι ότι δεν εκτιμάς αυτά που κάνουμε μαζί.

Είμαι θυμωμένη που πας εκδρομές με φίλες σου που δεν ξέρω, όταν εγώ δε μπορώ.
Φοβάμαι ότι με αντικαθιστάς.
Όριο:
Όταν εγώ δεν είμαι διαθέσιμη και κανονίζεις να πας εκδρομή με διανυκτέρευση με κάποια φίλη σου που δεν τη γνωρίζω, τότε έρχομαι σε άβολη θέση. Θέλω να σταματήσεις να κάνεις εκδρομές με διανυκτερεύσεις με φίλες σου που μου είναι άγνωστες.

Είμαι θυμωμένη που αμφισβητείς το
χρόνο που υπολογίζω ότι χρειάζομαι για να βγάλω το project που μου δίνεις.
Φοβάμαι ότι με υποτιμάς.
Όριο:
Όταν μου δίνεις project για να υπολογίσω το χρόνο του ρόλου μου και το αμφισβητείς, τότε νιώθω άβολα. Θέλω να σταματήσεις να το κάνεις και να εμπιστεύεσαι τις εκτιμήσεις μου. Σε αντίθετη περίπτωση, δε θα εγγυηθώ για την ποιότητα που μπορώ να προσφέρω.

Είμαι θυμωμένη που μου φέρνεις νέα projects, ενώ σου έχω πει ότι δυσκολεύομαι ακόμα και με τα υπάρχοντα και χρειάζεται να είμαι σε μια διαρκή άμυνα.
Φοβάμαι πως δε με σέβεσαι.
Όριο:
Οταν μου φέρνεις νέα projects, ενώ σου έχω πει ότι δυσκολεύομαι ακόμα και με τα υπάρχοντα, τότε νιώθω άβολα. Θέλω να σoυ δίνω μια λίστα με τα projects που έχω και το φόρτο τους, ώστε να θέτουμε τις προτεραιότητες τους, δεδομένης της διαθεσιμότητάς μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: