10.4.22

'Ασκηση ξεβολέματος #1

Ξεκινάω αυτή την άσκηση.
Αρχίζω να ψάχνω για Bali.
Διαπραγματεύομαι νοητικά μια μεγάλη εκδρομή, ενώ προσωρινά την είχα αποκλείσει.
Απομονώνω τον εαυτό μου από συγκεκριμένα ερεθίσματα.
Θα γράψω για θυμούς που έχω νιώσει αναφερόμενη στους παρασκηνιακούς φόβους μου.
Βγήκα για σπαράγγια με το που ξεκίνησε να φυσάει, λίγο πριν τη βροχή, και σκεφτόμουν τι ωραία θα είναι και πόσο βαριέμαι να πάω.
Αρχίζω και αμφισβητώ βεβαιότητες για την επαγγελματική ζωή μου.
Φωτογράφιζα στιγμιότυπα σε ένα στυλάτο event, ενώ παλιότερα δε θα ένιωθα τόσο άνετα, και διαπίστωσα πόσο μου άρεσε η αέρινη άνεση να κινούμαι μέσα και να φωτογραφίζω κόσμο που δεν ξέρω.
Απομακρύνομαι από εύκολες αντιδράσεις.
Αγόρασα σαλιγκάρια χωρίς να ξέρω ακριβώς τι θα τα κάνω, αν και πώς θα τα μαγειρέψω και κατά πόσο θέλω να επιβαρύνω το κάρμα μου βράζοντας ή τηγανίζοντας τόσες ζωντανές ψυχούλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: