29.3.22

Αν ήμουν πιο μικρή, θα ήθελα να έχω πει (3 όρια)

"Όταν εκφράζω κάτι για σένα, χωρίς να σε προσβάλλω, αλλά σε ενοχλεί και μου επιτίθεσαι προσωπικά ή με ερμηνεύεις, νιώθω οργή. Θέλω να σταματήσεις να το κάνεις. Αντ'αυτού μπορώ να ακούσω τι έχεις να πεις χωρίς να αναφέρεσαι καθόλου σε εμένα.
Όταν σου εκφράζω τα όρια μου και εσύ τα προσπερνάς στην κουβέντα χωρίς να τα ακούσεις ή μου επιτίθεσαι προσωπικά ή με ερμηνεύεις, νιώθω οργή. Θέλω να σταματήσεις να το κάνεις και να μου δώσεις χρόνο να μιλήσω για αυτά.
Όταν διαφωνούμε και μιλάς ακατάπαυστα για μένα προσπαθώντας να με πείσεις πόσο λάθος είμαι, χρησιμοποιείς θεμιτά και αθέμιτα μέσα για αυτό, τότε νιώθω αηδία και οργή. Θέλω να σταματήσεις να το κάνεις. Μπορώ να ακούσω τι έχεις να μου πεις χωρίς να αναφερθείς καθόλου σε εμένα."

Δεν υπάρχουν σχόλια: