22.3.22

Όρια & αξίες

Είμαι υπεύθυνη για μένα (να σέβομαι τα όριά μου).
Είμαι υπεύθυνη προς εσένα (να μην ξεπερνώ τα όριά μου ως προς εσένα).
Πολλές αναιρέσεις υπευθυνότητας και από τις δύο κατηγορίες.

Μπορώ να συγχωρώ τον εαυτό μου;
Πώς νιώθω όταν ακούω συμβουλές;
Έχω αυτοέλεγχο/αυτορύθμιση; Μπορώ να μιλάω στον εαυτό μου καθησυχαστικά; Μπορώ να αναβάλλω μια ικανοποίηση για το μέλλον, αν είναι να είναι πιο σημαντική;
Ξέρω ποιες είναι οι αξίες μου, το νόημα της ζωής μου, την κατεύθυνση που θέλω να έχει η ζωή μου;

Στις αξίες που έχω και που είναι καθαρές (εμπιστοσύνη, περιέργεια, παιδικότητα, ικανότητα, πρόοδος, δημιουργικότητα, γενναιότητα) προσθέτω μια κατηγορία σχετικών αξιών: ενσυναίσθηση, ευγνωμοσύνη, αυτορύθμιση, ταπεινότητα, αγάπη, συγχώρεση με πρώτο αποδέκτη τον εαυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: