30.3.22

Άσκηση ευγνωμοσύνης #10

Νιώθω δυσφορία.
Έχω καταγράψει τρία σαφή όριά μου που έχουν παραβιαστεί ασύστολα. 
Έχω πονοκέφαλο από την αϋπνία και την ταραχή. Το να τα καταγράψω μου έδειξε ξεκάθαρα την άσχημη θέση στην οποία έρχομαι με την παραβίαση τους. Επιπλέον, με εξοργίζει ότι μου είχε ζητηθεί να μην εξοργίζομαι, παραβλέποντας ότι η οργή είναι το αποτέλεσμα παραβίασης τους.
Κοινώς, είχα βρεθεί στη νεκρή γωνία του αυτοκινήτου.
Κλειδί και κλειδαριά που κάποιος ήθελε να βλέπει μόνο το ένα, του εαυτού του φυσικά.
Συγνώμη δεν έχω λάβει. Ας είναι.
Πρέπει να βρω κάτι να είμαι ευγνώμων.
Για τη δουλειά μου που είναι ευέλικτη και μπορώ να είμαι στο σπίτι μου σήμερα με τον πονοκέφαλο.
Για τις επαγγελματικές διαπραγματεύσεις που κάνω, χωρίς να υποχωρώ σε θέματα που με αφορούν άμεσα.
Για την συγκλονιστική παράσταση που είδα χτες.
Για τους ανθρώπους που έχω, προσθέτω στο περιβάλλον μου και μαλακώνουν τις πληγές μου με την αγάπη και το νοιάξιμο τους, σεβόμενοι τα όριά μου που δεν έχει χρειαστεί να θέσω.
Για το νοιάξιμο που νιώθω και δείχνω εγώ.
Μελλοντικά πιστεύω θα είμαι ευγνώμων και για αυτόν τον ηλίθιο πονοκέφαλο, γιατί θα μου έχει μάθει κάτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: