11.10.15

Trance party στη Μέση Ανατολή

Βιομηχανική ζώνη στο Dubai.
Jebel Ali. Green Community.

Σε 5 λεπτά βρίσκομαι στο πιο εξωπραγματικό μέρος για νυχτερινό τρέξιμο.
Εκεί που ήθελα να πάω.
Στην άμμο, δίπλα από τεράστιους πυλώνες ρεύματος, και πιο πέρα...
ο φωταγωγημένος αυτοκινητόδρομος που μας επιστρέφει από τη δουλειά.
Η άμμος βρεγμένη και μαλακή από την υγρασία,
το χιόνι της ανατολής, έτρεχα να αφήσω τα χνάρια μου
μαζί με αυτά πράσινων εξωτικών πουλιών που πετάνε έξω από το παράθυρό μου.

Ένα βιομηχανικό Ποσείδι, στο ακρωτήρι, με απόκοσμη αίσθηση.
Η αίσθηση ασφάλειας με άφηνε να χορεύω μόνη μέσα στο ζεστό πορτοκαλί σκοτάδι.
Εγώ και αυτό το περίεργο τοπίο γύρω μου.
Οι πλούσιοι άνθρωποι που τρέχουν με τα γρήγορα αυτοκίνητά τους.
Οι Ινδοί εργάτες στοιβαγμένοι στα παλιά λεωφορειάκια τους.
Οι γοητευτικά τρομαχτικές κατασκευές πάνω από το κεφάλι μου.
Αυτή η αγνή άμμος γραμμωμένη από τις ρόδες φορτηγών κάθε εργοταξίου.

Είναι εκεί.
Η έρημος.
Και ο άνθρωπος.

Ποιος υπερτερεί;
Κανείς.

Στην επιστροφή, σχεδόν χόρευα. Κανείς δεν έδινε σημασία.
Συνάντησα ένα γατί.
Μου νιαούρησε στα αραβικά.

Φτάνοντας στο δωμάτιο, τίναξα τα μουσκεμένα παπούτσια από την άμμο.



Δεν υπάρχουν σχόλια: