20.11.13

Κολλημένα τραγούδια Νο.0

0) Μιχάλης Χατζηγιάννης -  Ανάποδα
Πρωτοακούστηκε σε τουριστικό λεωφορείο από cd επιλογής του οδηγού. Διπλανός συνεπιβάτης: πιτσιρίκι πρώτης λυκείου. Κρυμμένη πίσω από την κουρτίνα, κολλημένη πάνω στο παράθυρο, απορούσα για τη δική μου ηλικία. Το προηγούμενο βράδυ περπατούσα σε έναν λόφο τούρκικης πόλης που δεν έχει επτά λόφους και κοιτούσα σπίτια, κτίρια, ανθρώπους, έμπαινα σε μανάβικα  και φαγάδικα και ακολουθούσαν τα γνωστά καραγκιοζιλίκια ανθρώπων που δε μιλούν κοινή γλώσσα και μόνιμα σκεφτόμουν αν ήσουν εδώ θα...
Ήταν η κολλητή μου όμως και...

Σήμερα διαπίστωσα ότι το όνομά σου εξαφανίστηκε από τη frequently called λίστα στο κινητό μου. Μέχρι προχτές υπήρχες τέταρτος. Αλλαγή εποχής. Υπάρχεις πλέον μόνο στο P.

Στο ασανσέρ στη δουλειά μου υπήρχε ένα σημείωμα ειδοποίησης παράδοσης δέματος. Για την κ. Κουτσούνογλου. Θυμάμαι παλιότερα σου είχα αναφέρει αυτό που έγραψε κάποιος στην πόρτα του ίδιου ασανσέρ: "Πάσχα χωρίς Χρήστο; Μακριά και αγαπημένα".

Σε πρόσφατα γενέθλια βρέθηκα μπροστά στη ροζ κούπα Μούμιν. Λυπάμαι που δεν είμαστε εμείς στη ροζ κούπα Μούμιν.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

να υποθέσω ότι ήταν δύσκολος ο χωρισμός;

Memory είπε...

Κάθε τέλος και μια νέα αρχή Τ. μου, όσο επώδυνο κι αν είναι.