1.11.11

Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;


http://news247.gr/oikonomia/oikonomika/larisa_h_prwteuoysa_twn_porse_kagien.1424914.html

Λάρισα, η πόλη των Καγιέν και του Απέραντου Τσαμπουκά του "ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" που κυριαρχεί σε άτομα της γενιάς των γονιών μου και έχει κληροδοτηθεί ως πολιτιστικό αγαθό στα παιδιά τους.
Αν η Ελλάδα μαστίζεται από αυτή την υποκουλτούρα, βλ. αντίδραση Παπανδρέου για δημοψήφισμα στα ποδοσφαιρικά και όχι μόνο συνθήματα που έθιξαν τον εγωισμό του, η Λάρισα είναι το βασίλειό της.
Ποιος είσαι ρε φίλε;
Ένα τίποτα που έπαιζες με λάσπες όταν ήσουν μικρός και σε τάισε φράγκα η ευρωπαϊκή ένωση για να παράξεις ανάπτυξη και εσύ πάραξες μαλακία και τσαμπουκά.
Μαλακία και τσαμπουκά με ξένα χρήματα!

Νομίζω πως όσο πιο σκεπτόμενο ένα άτομο, τόσο πιο σεμνό γίνεται.
Η έπαρση του κόσμου αυτής της πόλης συνάδει με το πόσο σκέφτεται.


2 σχόλια:

Memory είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Memory είπε...

Τα χρήματα ήταν όντως ξένα. Και πράγματι, μας βόλεψαν καλά. Βόλεψαν όμως κι εκείνους που μας τα δίνανε. Αλλά αυτό είναι μια άλλh ιστορία. :)